loading...
شبکه اجتماعی و پورتال تفریحی و دانلود پاتوق نت
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 0:38 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی وبت قشنگه

خسته نباشی عزیزم

ولی خوب حیف نیست از این وبلاگ کسب درآمد نکنی
تو این همه برای این وبلاگ زحمت می کشی
خوب من راهنماییت می کنم به من سر بزن تا بیشتر بدونی

یا اگه دوست داری به لینک زیر بیا من آدرس یک سیستم همکاری در فروش را برات گزاشتم
بیا وبا پر کردن یک فرم وگزاشتن چند تا بنر از وبت کسب در آمد کن


http://www.irnashop.org/partner/index.php?act=login&loginact=register&ref=1021

این نظر توسط elnaz joon در تاریخ 1348/10/11 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

besiar ziba bud.

این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1390/11/26 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

من عاشقشم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پاتوق نت یک وبسایت حاوی عکس و دانلود و مطالب باحال و چت و تالار گفتمان و ترفندهای اینترنتی و ترفندهای افزایش بازدید است و محلی برای تبادل اطلاعات و عقاید میان دخترا و پسرای ایرونی است...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین سیستم ابزاردهی اینترنتی چه نام دارد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 257
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 105
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 1,070
  • بازدید سال : 10,109
  • بازدید کلی : 257,336
  • کدهای اختصاصی