loading...
شبکه اجتماعی و پورتال تفریحی و دانلود پاتوق نت
پاتوق نت بازدید : 369 سه شنبه 02 اسفند 1390 نظرات (2)






Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- و ...

برخی خصوصیات جدید فایرفاکس:
- کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم
-افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه
- افزایش سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها
-بهبود هماهنگ‌سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس
- افزایش سرعت رابط کاربری
- پشتیبانی از مک‌او‌اس‌ایکس
- بهبود اسکرول‌بار

- پایداری بیشتر مرورگر





حجم :15422 k


دانلود :


download



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1348/10/11 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

سعي کن اين مطلب رو تا اخر بخوني ممنون.
با سلام خدمت مديروبلاگ داشتم توي نت گشت ميزدم که به سايت شما برخوردم وبلاگ خوبي داريد ولي يه سوال ازتون دارم اين همه براي وبلاگتون زحمت کشيديد که چي بشه البته قصدتوهين ندارم ولي بنظرتون وقتش نشده که از اين همه کارهاي بيهوده دست بکشيد؟
منم يه زماني مثله شما 24 ساعته شبانه روز توي وبلاگم مطلب ميذاشتم و سعي مي کردم آمارموبالا ببرم ولي اخرش چي شد ؟؟؟
راستش رو بخواين من چند وقته دارم از اينترنت کسب درامد مي کنم شايد باورتون نشه ولي حدودا ماهي 200هزار تومان درامد دارم .
ببينيد سايت هاي زيادي واسه کسب درامد از اينترنت هست همونطور هم که خودتون مي دونيد سايت هاي متقلب زيادي هم وجود داره که پول ادمارو بالا ميکشه من يک سايت راه اندازي کردم که توش همه اين سايت هاي مورد تعييد رو جمع آوري کردم اين ادرس سايتم هستش WWW.MYFAADS.CO.CC شايد بگيد بلد نيستيد و از اين حرفا , راستي من خودمو معرفي نکردم اسم من مريم هستش اگه شماواقعاتصميم گرفتيد از اينترنت کسب درامد کنيد به اين سايتم مراجعه کنيد يا اين ايدي منو تا ياهو ادد کنيد تا باهم چت کنيم MARYAM_MYFA@YAHOO.COM راستي اينو بگم من واسه استفاده کنندگانم از سايتم يه بخش ويژه گذاشتم که ميتونن اس ام اس رايگان بفرستند هرچندتا که دلشون مي خواهد و يه جزوه آموزشي نوشتم که توش نکته به نکته از لحظه عضويت دراين سيستم ها تا گرفتن پول رو به صورت تصويري توضيح دادم و اين که لازم نيست حتما آمار وبلاگت بالا باشه پس ديگه بهونه اي باقي نميمونه منم عينه خواهرت قول مي دم کمکت کنم پس سعي کن از همين امروز شروع کني .
درضمن اگه مايل به تبادل لينک هستي منو با اسم
★★★آموزش کسب درامد از اینترنت★★★" و ادرس WWW.MYFAADS.MIHANBLOG.COM لينک کن بعدش تو نظرات وبلاگم اعلام کن تا منم لينکت کنم بازم مي گم مطمين باش کمکت مي کنم پس سعي کن مسير زندگيت رو عوض کني با تشکر مريم...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
پاتوق نت یک وبسایت حاوی عکس و دانلود و مطالب باحال و چت و تالار گفتمان و ترفندهای اینترنتی و ترفندهای افزایش بازدید است و محلی برای تبادل اطلاعات و عقاید میان دخترا و پسرای ایرونی است...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین سیستم ابزاردهی اینترنتی چه نام دارد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 257
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 105
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 1,013
  • بازدید سال : 10,052
  • بازدید کلی : 257,279
  • کدهای اختصاصی